nytt

2010-09-06 08:25:57
kategori: Allmänt   [0] kommentera
förlåt för dålifr uppdate verkligen, ska möta sofie snart ska dra till skolan och är sjuuukare än igår..
vart sjuk sen torsdagsså där har vi en anledning, men nyheter !
jag ska börja med GI mat och träna på gym nu och ännu bättre jag ska inte röka mer, har en cigg kvar och sen done !
dom blir allt mer äckligare har jag märkt, rökte en gång per dag bara, men måste rusa nu för sofie e på g äntligen haha..
men som sagt det kommer komma med om GI mat och träning och annat saker, men när ja e hemma så får ni se på turkey bildeR ! ;)
tyvärr visar jag det ni får se hehe..
tog no pic on me only my mum...
men ni får hade!
ny dator får jag snart med den får ni allt med se :D
puuuuuussss.




min lillebror max!
å herregud vad stor han har blivit ... :') <3
(gamla bilder)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin