YES !

2011-02-08 22:05:21
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tacka gud att mina glasögon har kommit !
asso det var nödläge ni förstår inte hur ont i huvudet jag har haft nu på sjukt länge !
men har inte hunnit köpa glasögon men nu blev det så ! och mamma hämta ut dom idag, tack mami <3
jaja, ni får se hur dom ser ut, jag ser ut som ett fan idag ser faktiskt ut som en kille..
men har man vart sjuk så har man right ! ?  :D

jaja jag hade 20 procent syn så det var ju PANIK att jag skaffa glasögon så det blev nice 3000 kostade dessa värt som fan !  sjukt snygga tycker jag att dom är, vad ni andra tycker a det får ni tycka!
helt perfekta är dom !
men glasögonen kanske inte ser så bra ut när dom är på mig JUST NU men!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin