är så j*vla sur !!

2011-02-10 14:05:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera
asso det är en i klassen jag blir så jävla piss ooooff !! asso jag skämtar inte, tål han verkligen inte och nu är jag så jävla sur för han håller på som en jävla idiot alltså så jävla omogen!
tar mina saker asso verkligen allt gör han som man blir förbannad på!
som sagt jag tål han inte så är utanför klassrummet nu, tänker inte vara i samma klassrum som han, och drog till rektorn för han tog mina hörlurar och kasta sån jävla gummi sak på mitt hår !! asso där gick mitt tålamod bort !
men det roligaste är och det idiotiska är att lärarna/rektorn är så jävla dumma i huvudet ? asso dom gör inget av saken, hon kommer fram , ge hennes hörlurar och sluta kasta saker. men asso dom är för snälla dom GÖR JU FAN INGET ÅT DET?? förlåt men stör mg så jävla mycket på detta, händer typ varje dag jävligt många stör sig och öven han fattar att han är jäääääävligt omogen..


jaja, skolan idag har det vart (som ni kanske märker) jag ska hem och göra absolut ingenting ...

peace and love.

en bild från igår får ni se med heheh..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin