dagens chill

2010-12-10 09:34:31
kategori: Allmänt   [1] kommentera

mjukis och en stor mysig tröja från åhlens tror ja ?
yeahyeah , baar chill idag.
sern blire att fixa sig när man ska ha trevligt med sina flickor ! ;)
funderar att ha jeans ist vafan vet ja ?
jaja jag sitter och chillar med musik och skype mer är det inte.
försvode mig så jag struntade i skolan så kör mamma in mig till ua ist senare för ska va med filippa och sofie senare, så detta blir nog ice fredag ju förfan är bara en gång i veckan ska leva livet så länge det varar jaja kanske blir bilder senare kyss ;)

vill ju egentligen inte visa min arm för tagit brun utan sol och det blir fucking fläcka överallt, inte okej.
men det håller på att gå bort som tur e puss !



mmmmmmmmmmmmmmmmmm;-)

vad du är otroligt vacker o fin;-)



Kram

2010-12-15 09:20:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin