jag hade tänkt sluta blogga ett tag men jag tycker ni borde följa med på min resa ist !

2010-09-13 22:01:40
kategori: Allmänt   [0] kommentera
nu ska jag börja träna äta rätt helt enkelt, så ni får verkligen följa med :D !
jag kommer skriva vad jag äter om jag ska ut och gå eller situps .
menni får tagga mig med kände jag! så blir det lite roligare med och se om jag klarar detta innan t ex snön kommer !
jag ska med börja sola nu nästa vecka !
e faktiskt inte såååå brun.. även om jag nu vill det så blev det itne så.

Men det beror om ni nu vill tagga mig  ?
jag har iaf gått ner 5-6 kilo sen förra året något iaf så det är jag glad över men vafan vare som gjordet.. ?
jaja!

och när jag försöker hårt att plugga med,
jag vet att nian är inget för 8an men det spelar ingen roll jag måste hinna ikapp det är det jag försöker.
snackat med lärarna om att jag ska försöka göra allt och dom ger mig uppgifter osv. och ja.. jag verkar klara det, men.

men aja heeeeejdåååååå, så nu vet ni vad som kommer hända detta året , så bloggen ska bli nyyytt nu svär på min mamma den mååste !

coh så börjar jag med att.. eeh det blir hemligt resten men tror faktiskt jag kommer hinna göra mitt och blogga om det jag kommer göra osv så det blir nog ba hejdå !

btw (en pers, DUUUU EEE SÅÅÅ FUCKING JOBBIG DRAAAAAAA) så klar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin