never ask you to changes

2010-10-25 18:33:32
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ja jag kom nyss hem från uddevalla !
vart med fanny på torp en stund förskte hitta något sexigt till halloween ;)
men NEJ det finns det inte..
Ja jag ska ta med några korsetter som jag hittade hos min mammas byrålåda ?
konstigt nog så har hon ett dussin som jag har sett .
äckligt att föreställa mig men men,
ska packa allt och ta med till skolan och fanny tar med sig kläder med så ska vi testa i skolan och se,
MÅSTE VA REDO FÖRFAN!
det ända jag har tänkt på är "fan vafan ska jag vara!?"

men det ordnar sig nog !
:)

ska kanske träffa gunnarsson med, vafan vet ja får se hur det blir.
men aja puss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin