färgar håret imorgon !

2010-11-19 21:39:29
kategori: Allmänt   [0] kommentera
yeah det är då fan dags för mig att färga håret nu så jag ohc mamma ska ner och köpa hårfärg imorgon till mig,vilken av dessa hårfärgerna tycker ni , ? för har ingen lust att ha mörkbrunt längre..blir så tråkigt, så ville testa något nytt vill helst ha kopparbrunt men någon annan färg som typ lite rött i tycker ja är snyggt men om ja nu vågar testa det ?




me först blir det så här :



kl 6 så ska ja och mamma gå ut och dela ut reklam hon hjälper mig hihi :)

när ja är färdig är klockan kanske 12 eller något så ska jag köpa hårfärg och färga håret !

sen så blir det att ta hand om mig själv en stund sen kommer sofie till mig kl 5 !

sen efter sofie har landat i munkedal så drar vi till mig och köper lite dricka, och gör iordning oss och har hög musik!

Sen när allting är klart därifrån är det att ta bussen in till uddevalla möta hennes kille och maybe träffa filippa och ha natten ung för oss sjävla  ! detta blir nice,





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin