trollhättan snart dåva..!

2010-05-20 14:46:49
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ja nu har jag engelska tyvärr....men mamma är på väg och hämtar mig slutar om en kvart och vi bor i munkedal och jag går i uddevalla (fridaskolan) så det tar en halvtimma att åka hit, men hon hämtar mig idag för ska till trollhättan och träffa min gammelmormor och gammelmorfar..! dom är runt 90 så ska passa på att träffa dom hur mycket som helst nu:( !

gammelmormor är lite senil tyvärr men hon pratar inte så mycket så men underbar är hon verkligen så rar av sig!
och min gammelmorfar....ja han har alltid funnits där för mig, han är verkligen överlycklig när vi kommer till dom.
varje gång vi är utanför eller åker in till deras lägenhet så står han vid fönstret och kollar ut och ler!
kan verkligen inte tänka mig att en dag kommer han ju inte stå vid fönstret :(
men han är inte min riktiga gammelmorfar, min riktiga ville inte träffa någon av oss eller något? aldrig träffat han.
men så gulliga är dom :) !
lagar alltid såååå goooood mat!
aja pusspuss. (L)




visst är han söt där...!? :)
min älskade lillebror <3
hah kom till han igår kväll och kollade på honom så låg han och sov med rumpan upp och snarkar hah..precis som sandro gjorde haha.. ;) (min andra bror)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin