sluta röka...!?

2010-05-19 11:34:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
jag har svenska nu och ha inga hörlurar med mig fan oxå....
frågade sofie men hennes svar va "nej!" herre min jesus säger jag bara.
ska skriva om en jävla serie är inte alls på humör för detta..träningsvärk över hal kroppen kan knappt gå.
har ont i magen, jag mår illa..
ska berätta varför jag mår illa.. när jag röker ute (nu när det är sol) så känns det jävligt varmt osv. som att inte få röken ur sig det var helt okej när man rökte ute när det var vinter då var det gott..!
då vare kallt och gott med röken osv, men visst jävligt svårt att sluta har rökt nu ca 3 år. men inte lika mycket på sommaren jag brukar röka. så funderar sluta röka nu i sommarn och bar gå ut på promenad för att inte får rökakut typ..?

Men ska allt försöka blir allt svårare för alla jag känner röker så det blir ju svårt att avstå.
men ett försök till dödar ingen...!
men är jag ensam om att det är goare att röka på vintern..? än sommar då alltså.

verkligen fuckad trött oxå..är ju värsta problembarnet så får ju hur enkla uppgifter med allt enligt dom då..?
dom är ju hur jävla svåra som helst detta funkar inte..
och så har jag huvudvärk för hittar inte mina glasögon och dom andra är söndriga så heja mig!
allt går prima i mitt liv verkligen...

som en present för att ni orkade läsa detta så får ni se en bild av mig typ för 2 veckorsen ..!?
hah snyggt !






testade på ett annorlunda lugg som ni ser på andra bilden?
och tredje innan jag skulle dra till markus, och sista var jag då bakfull som sagt..!
så såg jag ut när jag vakna...euw. VA HETT!


eller vad tycker ni :)?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin