sjuksjuk..

2010-05-26 11:48:20
kategori: Allmänt   [0] kommentera
sjuk idag vart det sen måndags kväll faktiskt..usch kan typ inte ands eller något.
jag ska klippa tungbandet idag med ska dra till näl kl 4 eller ah ska vara där då :/
önska mig lycka till..!

hatar verkligen detta..

måste verkligen städa mitt rum nu för det ser ut som ett helvetet här verkligen.
och måste göra iordning mig för en snubbe kommer hit och hämtar mammas dator och kommer vara ensam hemma tills 3 typ.? så ja, måste äta något med..usch hatar detta !
när jag väl mår bra så gär mamma frukost osv oxå är hon hemma!
men när man är sjuk då jävlar ska hon vara i stallet och jag får laga min egna mat..detta suger ju kuk

men sak ut och ta en cigg nu vi hörs! bloggar senare efter näl :'(
(räkna med att ja kommer svimma..hatar verkligen detta gråter lite smått nu...*snyft*)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin