jag tror på...alien

2010-05-22 16:14:07
kategori: Allmänt   [0] kommentera
godmorgon bloggen!
var bara tvungen att ta igen detta jag är en tjej som älskar typ det ovanliga som t ex (alien,häxeri,vampyrer osv.)
Det jag ska berätta är ju då carför jag tror på att Alien finns?
häxorna och det andra tar vi en annan gång! ;)
Vissa tror inte på något vilket jag tycker är ganska konstigt eller rättare sagt synd!
Varför skulle just vi finnas på jorden? Eftersom det finns andra planeter med och inte bara jorden. Så tror jag nog att alien finns någonstans där ute faktiskt!
Varför skulle det bara finnas en slags ras på jorden? Utan det måste finnas andra raser med, det är det jag tänker på iaf! :) jag vet att vi inte är ensamma och står för det jag säger!

Okej istället för att förklara en massa meningslösa saker så ska jag bara skriva det jag har tänkt på inom Aliens.
det finns andra planeter som några kan leva på!? vem vet deras kroppar kanske inte är byggda som oss så vi inte kan andas ute vid rymden? asso det är det jag tänker på.
Och dessutom om inte det nu finns alien skulle nog aldrig ordet existerats (stav) Eller att någon skulle fått en bild på en ser ut asso det skulle inte vart något. ordet eller något skulle inte funnits om ingen visste var det var. därför tror jag med att det finns, någon måste vetat eller sett något?

det är mina tankar om detta, er andra får gärna skriva hur ni tycker :)
och ni som håller med mig eller något annat skriv :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin