fan ta mig här ifrån....!?

2010-05-24 11:12:03
kategori: Allmänt   [0] kommentera



kuktrött idag verkligen...somnar hela tiden nästan.
har lektion och lärarna ber mig sänka musiken vilket jag stör mig på för kan inte jobba annars så nu får dom allt klara av en yasmin som inte är tyst :)
dom vet ju med att jag har svårt att jobba utan musik.
röksugen med för den delen...ska köpa cigg efter skolan tack och lov!
jobbade för att få pengar idag ;)
tog han om lilla max och rensade ogräs (HAHA!)
så får lite pengar :)

så här t ex ser jag ut idag fast har utsläppt, gulligt eller hur haha  :)ne men ha så kul nu, äter snart med blir inte förvånad om det är jävla skit mat heller..
Men ni får ha det bra så länge! puss...

har ont i rumpan av denna stolen..:/ får vänta tills challe ringer mig snart! seg är han..orkar inte va här inne mera; ( ...







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin