omfg!

2010-03-31 22:38:09
kategori: Allmänt   [0] kommentera
shiiittt. !

ne nu ska vi inte vara sådana :)
jag har nyss vart i stallet med min mamma, sååå kul verkligen wooho (n)
ne men skulle klappa på mammas häst (och är livrädd för den)
så tar jag handen och klappar efter 1 min eller något börjar hon typ röra sig skit snabbt och kollar på mig kändes som hon skulle sparka mig eller något,  är ju ingen sådan tjej som gillar hästar är mer rädd för dom, dom är ganska stora ju så undviker så mycket som möjligt :/

Men iaf, imorn slutar vi efter lunch, och då är klockan runt 12.
GOOOOTT!
så imorn blire bilder lovar jag :) !
aja har bestämt mig att ta en varm dusch, och göra iordning mig för sängen för luktar häst som in i helvetet
Usch!

jaja, pussar och godnatt (k)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin