nu går jag till emelie..!

2010-03-27 18:38:32
kategori: Allmänt   [0] kommentera
woooho bloggen !

har precis gjort iordning mig ;) ! så drar mig till emelie nu ska ringa henne först så får hon möta mig!
det kommer bilder precis som jag lova!
dock har jag inga byxor än men allt annat e på men det blir det vanliga (leggings) !
emelie kanske skulle dra till härle, än vet jag inte om jag orkar dra, typ någon fest eller chill dag, mår ganska illa från igår,!

glömde säga att jag och filippa gumman e vänner igen!
jag och filippa,sofie hade en liten chillfest igår bara vi 3, och chilla och snacka, sjukt kul vare!
så glad att vi är vänner, ångrar allt verkligen att vi blev (ovänner osv)
tror inte att vi kommer bråka mera eftersom alla bråkar någongång, jag och filippa har annars haft mer "tjaffs"
vi var bv förr, och blev ovänner i 3-2 månader ni som inte vet!
usch mår dåligt när jag väl tänker på det!
men nu snackar vi om annat !





så man ser inte så mycket men,
så här ser dagens klädsel!

vit tunika - sofies (fr. bik bok)
svart linne - (hm)
örhängen - (bik bok)
armband - (bik bok)
leggings - dom syns inte (vanliga svarta från gina)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin