bilder från igår!

2010-03-28 11:01:45
kategori: Allmänt   [1] kommentera
godmorraaan bloggen!

vaknade för en stundsen, och jag lovade lägga in bilder så här kommer dom!
men ska snabbt berätta lite om dagen..
det började att jag skulle till emelie, senare drog vi strax efter hon var klar, så vid pingisen kom gadden, och natta-- något.
så drog vi upp till härle och det var mer än vad jag trodde, men när vi kom dit så vardom flesta lite lulliga senare så var 2 tvunga att dra för dom blev för fulla eller något sånt, tyckte synd om dom :/
senare så drog dom flesta så kommer 2 till som gör hela "festen" mycket roligare nämligen hedlund och frank! ;)
hedlund blev lite full igår men han e sjukt rolig då HAHA!
skulle bara sett vettni ;) !

men nä nu kommer the picture * stav*















dom hära fick jag tag på, och personerna på bilderna är ;

david,hedlund,frank,ida,emelie, jaag:)
dom andra var ute så ;/ blv dessa sötnosar! :)

fuck u .... bilderna är hemska, ta aldrig bilder på sidan på mej

2010-03-28 11:54:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin