Vad har ni gjort för något idag då..?

2010-06-25 22:53:30
kategori: Allmänt   [0] kommentera
skulle vart intressant att veta vad ni har gjort :D ?
medans jag har vart här och ah..inte gjort något sådant, inte mer än datorn och ätit faktiskt, ska baka senare tänkte ja :cool:


för er som inte vet...jag älskar mat..det är nog det enda problemet när jag väl vill gå ner jag kan öta hur mycket som helst utan att bli mätt, helt sjukt. och ah men det värsta är ju att jag knappt kan gå annars ju...sjukt dåligt kondition ;(
Jag och en annan har tänkt ut något skiiit smart verkligen!
vi snackade igenom hur mycket cigg kostar under ett år alltså hur mycket vi har blivit av med, och det är ju ca 18:000.
och tänk på att vi har rökt längre än ett år...jävligt mycket pengar säger jag, så vi ska lägga undan 50 kr varje gång och försöka sluta röka, dock tror ja inte att det kommer gå men värt ett försök men jag ska iaf spara pengarna och bra under sommaren ska vi kolla hur mycket det blir! smart va :D?
och så sparar vi mer och mer !

önska mig lycka till!?
men när man väl ser och hör...18:000...!? fuck now :bigeyes:
men det är sant tyvärr..:(

aja ska ta en rök vi hörs senare..glöm inte berätta vad ni har gjort och att ni ska önska mig lycka till :P !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin