usch hatar verkligen detta, blir verkigen rädd och ledsen.

2010-06-24 00:49:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ni har säkert hört det mest om glaciärerna smälter mer och mer?
blir verkligen skit rädd och förbannad och ledsen på det vi håller på med..
visst ja säger inte heller att ja är miljövänlig men skulle verkligen försöka ta vara på jorden mer än mig själv faktiskt.
så hemskt att se hur världen bara går sönder så snabbt !
jag älskar verkligen naturen, det gör ja. Och alltid när jag ser stad eller något föreställer jag mig alltid hur grönt och fint det var innan vi byggde upp allt. Tycker verkligen det är hemsk. Tror inte att det bara är jag som tycker det heller..
Det är VI som förstör allt. Jag tänker oxå på barnen i framtiden, mina barnbarn (om ja ens får barn?)
får uppleva att det går under eller att vi gör det när vi blir äldre, eller snart? rätt åt oss tycker ja, vi alla gör en sakta självmord.


kan inte länka får kan typ inte hur man gör!?
så ni får hitta in själv och se hur det ser ut och hur det har förstört under ett år!
jag blev chockad och besviken...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/ng/article6995924.ab




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin