tomorrow, it happens.. stop smoking and to take this seriously and eating right, wish me luck.

2010-06-28 23:12:36
kategori: Allmänt   [0] kommentera



imorn händer det som dom flesta har väntat på iaf..och jag!
jag slutar röka då..kommer bli tufft men värt.
vill jag gå ner måste jag kunna ha kondition så där är ju ciggpromlemet löst att jag ska sluta röka.
och jag ska äta rätt nu, jag tar detta på fullaste allvar verkligen!
tänker bara att jag är gravid eller något så går det nog.
gör mig nästan gråtfärdig när jag väl tänker på det:(
jag började ju röka när jag hade det jobbigt och var jävligt stressad, så om det händer igen får jag hitta på något annat ist. äta frukt ska vara min medecin om jag blir röksugen eller be mamma åka ner och köpa det här tuggummit som kallas för nicotin eller något?  någon som vet om det hjälper? testade det och höll på att spy..
ne men detta är jag allvar med! =)
så önska mig lycka till så ska jag ta en sista cigg ikväll innan jag lägger mig och säga adjö jag ska ha det perfekt.
btw..jag ska ut och gå imorn bitti innan frukosten för det är ju bättre?
dricker sånt pulver till frukost nu gjorde det ett tag men nu ska jag börja igen!
ställer klockan på 7 nu så hälsar jag på mitt nya liv som hälsosam! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin