testet startar nu...

2010-06-20 14:01:06
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Testet startar:13:51
Jag heter: Yasmin
Min ålder är: 14 , 15 iår.

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: ohnej..
Nöjd med mitt utseende?: som sagt nej ..
En typ som gillar att bråka?: njea.
Längre än 1.75cm?: Nej
En person som älskar att retas?: kan ju hända. men inte elakt,
Alltid glad?: somethimes
En kille?: Ne
En tjej?: Ja
Super kär?: Nej
Status?: singel om det ä frågan?
Positiv när det händer tråkiga saker?: haha nej..?
Neger?: ne här är man ju bajsblek :)

JAG BRUKAR
se på tv?: Nej
Vara med mina vänner?: yes.
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: hah om det vore så troligt ja.
Vara naken?: duschen
Be till gud?: Kan ju hänt några gånger, när jag väl ber om hjälp.
Sova?: sover aldrig.
Spionera om dina föräldrar har samlag?: Haha. det är det värsta jag vet så nej?
Sjunga i duschen?: kan ju hända.
Skutta runt på stan som lilleskutt?: njea, men har mycket energi då! =)
Prata med dig själv framför spegeln?: haha kan hända, im crazy (a)
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän?: har aldrig haft en flickvän? skulle inte hända heller.
Gå till stan för att stila?: nej.
Åka buss?: ja när jag väl ska dra ut.
Knulla folk i röven?: Svårt, är tjej

JAG HAR
Hamnat i bråk?: Ne tror inte det.
Blivit slagen?: ja
Fått komplimanger av en okänd?: Ja
Skrikit åt en okänd person?: Ja
Klarat ett prov?: nej
Sårat någon? Ja
Ramlat ner för en trappa?: Ja
Slagit någon tillbaka?: Njea kommer inte ihåg.
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: Nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: hah a
Druckit te?: Ja
Kallat din vän för sexbomb?: Ja 
Stått på ett tak?: Ja
Klagat på dig själv?: Ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: ja
Rymt hemifrån?: haha rymde till min kompis som bodde framför mig :)
Fuskat på prov?: ne
Tagit droger?: ne
Rökt?: röker så ah.
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: Ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [x]
Hallå [x]
Tönt [x]
Idiot [x]
Bög [x]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [ ]
Brb [ ]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schnopp [ ]
Peddo  [x]
Kuksugare [x]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [x]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja
Taxi?: ja
Bil?: ja
Flygplan?: ja
Moppe?: nej.
Häst?: ja
Dubbeldäckare (buss)?: nej
Helikopter?:nej
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: vet inte vad en röd bmw ser ut?
En gul Volvo?: nej
En vit Saab?:nej

TESTET
Var skitkul?: nej
Var spännande?: nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: fitta.
Vad ville du få ut av ordet?: att jag måste pissa.
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: vet ej? 
Vad ska du göra nu?: vet ej
Vad är det för dag idag?: söndag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: vet fan inte haha
Sista frågan, vad är klockan nu? 14:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin