strawberries and sun

2010-06-27 01:02:35
kategori: Allmänt   [2] kommentera
ja imorn har jag planerat dagen hah, ne men jag och caroline ska till saltkällan och bada och sola, tror det blev saltkällan iaf?
aja vi ska köpa jordgubbar där borta, fattar ni eller..imonr blir det dom första jordgubbarna under detta året :o !
helt sjukt..så imonr blir det bara att njuta av vad vädret bjuder..(hoppas sol!!!!) jag och carro ska bli bruna nu iaf..
sis jag var med carro, (blev taggad på fb, så denna bjuder ja på!)



har städat rummer nu, och nu ska jag äntligen duscha!!
det är en gäst här kvar men nu pallar jag fan inte vänta.
så ska jag be mamma göra inbakadfläta tills imorn, det är ju sommrigt med lite volym i håret och lockigt så det blev bikini och lockar...riktigt sommaroutfit!
jaja...får dra mig, ska lägga mig efter duschen så säger godnatt :)
så lovar jag att det blir massvis med bilder :D! <3

sv: jo ;D hehe.

händer i veckan då? ^^

2010-06-27 11:51:55

sv: det blir väl att slappa, haha :)

2010-06-27 19:33:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin