skolavslutningen och kvällen!

2010-06-12 20:58:43
kategori: Allmänt   [7] kommentera














inga mer bilder, men efter förfestern så drog vi till skogslyckan och var på fest, kände inte personerna men issa gjordet, men senare det ville filippa dra så fick hjälpa henne med att gå ner till stan hon ville träffa folket, men det gick ju inte bra haha..
så vid mc så träffade vi adrian och emil från vår klass!
dom fick hjälpa oss att gå lite, filippa säger till mig "fan va kåt du är i adrian"
haha kan ju inte säga nej haha.. han är ju söt åså tycker ja då.. tihi..:*
senare var vi på väg hem så bråkade jag och filippa galet mycket ni skulle vart med..
men efter 5 min blev vi vänner men hon bad mig hålla käften allt jag ville att hon inte skulle gå på vägen..haha
men det ordna sig senare. så var vi äntligen hemma!
la filippa så hon skulle sova men senare kände hon att hon var tvunget att spy, så hämtade en hink, men det sket hon i hon drog till toan iaf..
så äntligen somna hon..så la jag mig och vila och senare kunde ingen väcka oss..HAHA
på morgonen så drog vi upp och så sa jag "skulle inte förvåna mig om thore är här.."
så gick till issa, självklart så log han bredvid henne ;)
mer säger vi inte haha..
men sjukt kul vare iaf, inte så lyckad kväll men ändå roligt som fan fick se en ny sida av filippa iaf hahah..
älskar dig gumman gör allt för dig. kände mig som en moder när jag gick där med dig ;)


filippa

o herre jqg skämms över detta! en riktigt fitta var ja juh mot dig :O<33 flåååt :$



men yasmin vad är de för biiiild på miiig:(<3

2010-06-13 20:20:18

Galen kväll girls ;)Detta ska göras om!<3

2010-06-13 22:55:51
Anonym

va fet filippa är !:P

2010-06-14 16:28:33

nej? de är hon då fan inte,

2010-06-14 17:36:42
Anonym

jooo de e hon haha :P

2010-06-15 12:33:40
yasmin

2010-06-18 17:30:49
Anonym

nej det är hon nite , vem är du?

2010-06-18 17:31:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin