klippa mig..?

2010-06-07 19:16:30
kategori: Allmänt   [1] kommentera


mama vill jag ska dra till frisören och klippa mig till något "coolare" för hon tycker jag passar både i kort hår och långt så vet inte om ni förstår det jag skriver nu..?
mne jag ska iaf färga håret dock hinner jag inte göra det innan skolavslutningen (fredag)
funderar på att klippa mig något snyggt iaf. aja vi får se vad som händer.

just nu nördar jag Justin Bieber...kill me.
jag kan inte sluta kolla på honom på musikvideon och det..helt sjukt.
innan vare jag om tyckte  "usch jävla skitunge" nu så är det "han är sjukt söt faktiskt sjunger bra med" vafan har hänt med mig..det är inte ens sån musiksmak som jag lyssnar på..
här är ett exempel på vad jag lyssnar..elelr ah två för dom är sjukt bra :)


först...
Million Stylez.






och nu bob marley, my love..

haha, a de kmr verkligen ur hjärtat..



hahaa aw så söt yasmin ;$ <3

saknar dig, måste va snart<3

2010-06-07 20:58:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin