I'm sorry I cheated

2010-06-30 14:08:14
kategori: Allmänt   [2] kommentera


drog till några igår så det blev inget inlägg :/
förlåt. men nu är ja igång igen!
jag gick igår och det var tufft det.. fick springa uppför backarna för en bi följde efter mig..kändes som min gärna skulle hoppa av och dra till island eller något.
igår en av dom ja var med gav mig en cigg och det var det enda! stolt faktsikt.
tog med mig tuggummin och saft för ja inte skulle röka men det får bli en gång till idag !
haha nu fick ja svaret varför jag kan äta mycket :p
jag har typ magkatarr eller något ?
jag blir aldrig mätt :(
nu vet ja det iaf..
ska dra tll ida kanske? skulle cykla till gårvik ett måste ! men blåser riktigt mycket så vet inte. får snacka med henne :)

hahaha ni får ursäkta mig för bilden, bilden där ser ni hur mitt fuckade hår ser ut :(

fan va fin blogg den har blivit :d §

2010-06-30 22:50:52
[SOFIA WÄHLBY - PHOTOGRAPHY] http://sofiawahlby.blogg.se/

Bra att det var den enda ciggen idag. Jag vet hur det är att försöka sluta. Jag har själv haft uppehåll i en vecka nu men jag känner hur det kliar i fingrarna. Lycka till! :)



Svar: Härligt! Jodå, det är bara bra! :)

2010-07-01 02:52:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin