hälsa på min bakfylla.

2010-06-26 13:16:19
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kom nyss hem från markus :)
hahah jag fick komma ut senare iaf typ halv 1 var klockan jag fråga mamma, skulle bara möta markus,letho ;P
skulle vara hemma halv 3, och vi drog till markus och dom säger "ta nu yasmin,drick, ta en shott så skålar vi ;)" tänkte bah a okej, klockan gick min mamma hade inte hörts av sig senare var klockan fyra jag och mia var inne i badrummet och smögdrack haha fråga mig inte varför ?
senare somnade vi..mamma ringde mig klockan halv 11 och frågade vart jag var så sa jag att jag "råka" somna.
haha lite roligt att dom hade glömt av mig :(
så körde markus hem mig, och nu sitter jag och känner att bakfyllan börjar komma. så får se vad som händer! :P
haha btw, kände mig så snygg igår, mjukis,linne,tröja hade toffs det som är så vackert på mig med kort hår !
och osminkad, går det vara mer hetare, tror inte det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin