gud...vafan har du för rätt att straffa mig..!?

2010-06-06 22:30:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera




Yasmin börjar snart gråta...*snyft*
jag undrar verkligen varför gid straffar mig..vad exakt har jag gjort för att förtjäna detta..?
Channing Tatum..
om du ser detta, då vet du att jag avgudar din kropp, ditt leende...dina läppar..allt hos dig...*hihi*
jag kommer alltid vänta på dig.. (inte för någon annan vill ha mig men vad ska man göra under tiden..?)
hoppas du har drömt om mig..!?



ne nu ska jag duscha snabbt,ta en cigg senare nana.
ska till skolan imorn...kill me.
anledningen till att jag inte har bloggat fr att internet har cpat och nu idag kom den, haft världens bakfylla idag verkligen. så det är ju en anlednigen det med.
var med filippa och issabella så kallad "bellablondiiiiiee" om ni vet..? ne. .
och a..blev inte så lyckad kommer inte in i detaljer men roligt vare iaf! :) minne blev det där haha ;)


GODNATT
:*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin