gud så mysigt det kommer bli nu...

2010-06-07 22:16:29
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Har duschat nu, haft hårinpacknin,tagit lotion och städat min rum och nya lakan och överkast..lyckligt nu verkligen..:')
kommer sova gott nu, självklart lyssnar jag på justin bieber..

min lillasyster ska sova i mitt rum nu, vi ska kolla på barbie och diamantslottet. behövs verkligen vara med henne nu vi bårkar annars väldigt mcket, och nu när hon är på bra humör så gav hon mig en chans så vi ska göra te och lägga oss här :)<3
visste ni att jag har fått kontakt med min storasyter nu :) ?
väldigt glad är jag nu, ntligen började jag prata med henne och få kontakt. har inte sett henne sen hon var 5 år. och jag minns ju inte det.

men nu ska jag ta en cigg.. godnatt på er. :) '





filippa

bilden du har på barbierna är från barbie och tiggarflickan!!! ;)

2010-06-08 23:21:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin