drag me to hell.

2010-06-15 00:06:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera
kollar på drag me to hell just nu, jag älskar verkligen skräckfilmer.
de enda skräckfilmen jag har vart rädd om är the grudge, annars blir ja inte rädd.
det kan bli lite upp och ner, men sån är ja!
första skräckfilmen jag såg på var chucky oh var 3 år gammal, pappa och ja kollade på den.
lite onormalt men a. så jag har vant mig en del. typ vuxit upp med en massa skrämande filmer under alla år.
för er som inte vet vad chucky är, så handlar det om en levande docka som mördar folk. slutade med dockor och barbie strax efter gömde alla under sängen och gardiroben stav*
nu ser han mer gullig ut :)
haha var hos en ganska längesen, min pappas kompis barn. skulle sova där för första gången och hon var en sådan som älskade skräckfilmer som har med levt med det hela livet.
hon visade en docka för mig..och det var chucky såg exakt likadan ut. Och han prata!
vägrade sova där haha.
så hon skratta och vi sov i sovrummet där hennes mamma är men vi var ensamma i huset såklart så drog pappa och hennes mamma ut på krogen, tror vi var 6-7 år gammla.
vaknade med att hon hade lagt chucky bredvid mig och han sa "hi there"..skulle bara höra mig skrika haha.
aldrig mer..
men som sagt älskar skräckfilmer






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin