att göra nu..!

2010-06-16 22:48:58
kategori: Allmänt   [2] kommentera
jag ska tyvärr sova tidigt idag går ju på sommarskolan, var ju där idag och hade matte...triiist som fan.
mn chill vare jag coh alex i ett eget rum och kollade på film :D
har en ny mattebok klarade inte av min andra som hette "på legoland" och nu heter min "i havets djup" haha för första klassen typ ?
aja, ska städa mitt rum nu snabbt som fan senare ta bort sminket. och lägga mig wooho..(Y)

aja idag har jag vart på folkets park det var typ något där, så gick dit med caroline :)
saknat henne såå mycket :) <3
men betalde för 160 för inträde och det sög hästballe där verkligen.?
vi bad om pengarna tillbax och dra därifrån men ne det fick vi inte.. senare så hände det en sak. nämner inget.

aja puss!:)





en gammal bild från helgen tror ja..?
jag och emelie och nickals :)

nicklas

klipp bort mig? :S

2010-06-19 11:58:02
kyss

naww , min älskling de där .

nicklas alltså :)

2010-06-19 15:53:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin