skryter lagom :*

2010-07-15 01:08:50
kategori: Allmänt   [0] kommentera
okej nu skryter ja men låt mig...!
sickan ni vet, ?
släkt med han och är verkligen stolt hihi..
min mammas farmor kusins barn, aja släkt och släkt, fortfarande samband hihi.
så koolt vafan .
har tyvärr inget att skryta med hahah.
så njut resten av kvällen ska dra mig nu tänkte ja =) !



hittade även en bild på mig och emelie...haha
ni förstår i munkedal kallas jag för båtsman och emelie för tjorven, jag vettefan et började med att dom kallade emelie för det och senare nämner dom båtsman och säger det är jag för jag är med henne..?
låter ganska trovärdigt men ändå, lite kul när man ser bilden för sökte upp för fattade inte vilka det var mamma bad mig vara tyst efter... haha..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin