it feels like the earth is over ..

2010-07-01 03:56:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera
usch..det här är nog den jobbigaste kvällen jag har haft hittills..jag hämtade nyss en stor jävla mugg med vatten för jag är hur röksugen som helst.har ätit 3 äpplen och mina tuggummin är slut..kan inte sova.
måste verklligen sova..kommer vara uppe hela kvällen idag.
partyyy ju!
kommer säkert somna. mina ögon är helt döda känner verkligen att jag har påsar under ögonen som att jag har varit vaken i 3 dar i rad. nu vet jag hur tufft dom flesta har det när dom försöker sluta.
någon som vet ett bra knep eller något?
skulle verkligen hjälpt.
jag vill verkligen lyckas nu har jag lovat mamma med.
ångrar att jag började testa ens den första ciggen..

men det skulle verkligen hjälpts om någon visste ett knep verkligen hur det skulle kunna bli enklare.
massa pussar och kramar till den som vet ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin