ingen är perfekt eller normal.

2010-07-15 21:33:18
kategori: Allmänt   [1] kommentera
jag har kommit på att ovasett vad det är så är ingen "perfekt" eller "normal"
När man är smal så kallas man för spinkig, om man är lite stor och har lite fett så kallas man för tjock.
och nu tar vi en exempel på mig, för jag vill vara oskuld så kallas jag för torris, och när någon har haft sex så kallas den personen för hora ovasett om man bara har haft sex med en. Så va är allt detta egentligen. ?
ingen idé att bry sig ens vad alla säger fast klart man gör det ändå.
man mår dåligt om någon kallar dig saker för då är det bara riktad till dig.
tycker ingen ska göra det egentligen.
varför ska man kalla en saker en massa egentligen?
man kommer ingen vart.
visst jag har med kallat andra olika saker.
men ångrar det. på björn sa jag förlåt till alla jag vart dum mot och sa att det inte var meningen och att jag tyckte jag var ett svin då, vilket jag var.
men helt ärligt vad är man ?
ingen är perfekt.
har man fett så har man det, är man smal så är man smal.
Är man oskuld som mig så är man det!
är man inte så är man inte.
man kan inte ändra på sakerna hur snabbt som helst heller men hoppas ni förstår vad jag menar?
vad alla säger så spelar det ingen roll.
för du vet bäst.
peace and love



bra skrivet gumman :)

2010-07-18 23:55:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin