förlåt för en riktigt dålig update.

2010-07-05 03:24:20
kategori: Allmänt   [1] kommentera
vart utenu när det har vart så bra väder!
badat och solat är det vad jag gör nu ifall ni undrar.
bilder kommer in imorn. så mycket som har hänt verkligen!
imorn kanske jag ska cykla till gårvik med brudarna, ida och nathalie beror om ja har en cykel ni förstår att ja cyklar inte så är inte intresserad av att ha någon så får låna min låssas pappas imonr om det är så om den funkar nu..
annars kanske ja skulle dra till saltkällan med karl,emma, och några mer.
riktigt gott och ta en kvälldopp idag. riktigt varmt vare faktiskt !

aja måste erkänna en sak, jag har fuskat lite.
jag äter inte rätt varje dag osv. och det med rökningen går bättre faktiskt. köperinte längre om det är någon som ger så sprarar jag den och tar en cigg per dag. fick en av nicklas förut. ska njuta av den nu så peace and love everyone!

btw, fick plötsligt ett sms förut där det stog "vad har du på dig ;)?"
och frågade vem det var så skriver han "meh christoffer :D han du firade nyår med, robin och dom "
fatta va glad jag blev!?
vi har känt varandra hela livet hur skön som helst vi började skriva vilka minnen vi har haft.
att vi lekte pussjage, tältade med varandra och midsommarn då vi målade ansikten helt blå haha.
han e 16-17 år typ, min pappa är ganska bra vän med han farsa så det var så vi lärde känna varandra.
han har andra syskon med robin ett år äldre än mig, oliver ett år yngre än mig och en syster  10 år eller något.
vi ska träffas snart, eftersom jag inte har så mycket kontakt med pappa längre så kommer han hit eller så drar jag till han heh. han e söt som fan får jag ju då säga.
skrev att jag har vart lite intresserad av honom jättelängeeen verkligen blablabla...
så skriver han "därför höll jag på med sandra för du blev ganka lätt avundsjuk (K) " haha shit va tasigt tyckte ja..:(
aja inga mer detaljer ska inte tråka ut er!
men jätte roligt vare verkligen att få kontakt med honom!
haha han är med halvspansk och kan lika myckte spanska som mig :) !
hah.
aja hejdå! :d

PICTURES BY ELIAS http://FOTOGRABBEN.SE

Hej, hur är läget? :D

2010-07-05 17:48:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin