en ny dag!

2010-07-19 02:43:43
kategori: Allmänt   [0] kommentera
dag ska det packas ja!
ska se om det blir finare väder idag utan att det blåser..?
så ska jag vara ute och sola, och se om robin kanske kan komma förbi =)
och imorn drar man till gbg ja..tiden går ju fort ! :)
aja var tvunget att dra till fallens tyvärr, men faktiskt trevligt drog dit med robin och träffade några mer :)
men allt annat var ju boooring fick gå hem vafan...55 min tog det och vi gick snabbt ni vet.?
min mamma körde in mig tidigare för ville inte gå dit till stan då.
klockan var 12 eller något när jag och pappa kom hem, senare så kollade vi på en film som handlar om en klippare, grym bra men ganska komplicerat men sjukt grym!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin