björn rosenström today!

2010-07-10 10:23:49
kategori: Allmänt   [2] kommentera
tjenare eller ah snarare godmorgon bloggen ! :D

idag är det så att det är björn rosenström..dags att akta ni som är där eller ah bor, för det kommer bli hur många fullisar som helst,  haha tro mig jag vet.
det är 15 årsgräns, dock fyller ja 15 i sept, men jag kommer in iaf ! :P
ska dra ner och fixa mig hos emelie senare, jag och hon tänkte sola för det ska blii så fint väder ute!
och senare kommer ida,ellen oxå !
då jävlar men dom ska göra iordning sig hos emelie med, så ska vi spela kubb hade vi bestämt senare nr alla är klara så börjar vi förfesta!
björn börjar typ 8-9 .
dock gillar jag han faktiskt inte, men kommer bli grymt kul, träffa andra osv. !
och förbandet är bra iaf har jag hört, där ser ni det kan faktiskt hända saker här i munkedal city! ;)
någon mer som ska dit? :D
första gången jag och ida drar dit, så klart det blir supkvääll idag !
ni ska inte tro att jag är en alkholist (stav) men ja, ni får ta hur ni vill.! haha:D
pusss.






den måste ni ha hört :p ?

och självklart blir det bilder ska se om jag ta bild på björn :o
haha ett måste haha..

Hur kan du komma in i alla fall??

2010-07-11 13:37:50

Okej, skönt att de inte bryr sig :)

2010-07-11 19:00:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin