skolan/annat

2010-01-19 18:16:58
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hej bloggen!

idag har dagen vart sjukt skoj!
haha... idag i skolan, i bilden, så satt jag å alban och gjorde sån fjortis test
hahah så satt vi å skratta lite när vi kollade på frågorna ;)
men senare efter allt var klart så kollade vi på svaret, (och det var jag som gjorde frågorna men han hjälpte till)
så stog det , " hm inte fjortis. du e lite lite normal,53 % FJORTIS "
jag bah "yeey vad var det jag sa ! ja e inte fjortis!"
alban " haha vafan, trodde fan du skulle fått 79 iaf "
så efter det så gjorde jag å han en " e du en dum blondin?" fråga:D
så när vi gjorde den så stog det " hur länge varade 100-kriget" något då.
så jag fattade inte fråga å letade igenom han skratta åt mig och sa " HAH skämtar du med mig?! "
så sa han "100 antagligen -.- ! "
så hade vi gjort klart allt och klickade ner. så stog det att hela sidan var ett jävla blondinskämt dom hade gjort frågorna enklarexd, så stog det svaren där nere hur dom igentligen var. haha fan va jag å alban skratta asso,
jag kollade på han och bah "du e fan blondin"

senare vid rasten så skämtade jag , han å några mer haha asso den roligaste rasten i veckan må jag säga!
så efter skolan, så stack jag och farah till gymmet, och medans vi tränade på sånt gå grejjen, så kom 3 URSNYGGA KILLAR verkligen!  jag å farah tittade på varandra å bah "ehm.. "
haha! senare ser vi kurder gå medmini shorts å taita thirt's , vi bah "okej?"
och så skulle vi ut igen, så kom verkligen en hotto  som stog bredvid oss som skulle in , men han väntade på en annan kille med , och så kom han andra, så frågade varandra " ehm , u? ska vi stanna lite längre eller :$ ? "
haha.. hoppas ine han hörde det haha xd ,

men aja så åkte vi hem så sitter här nu , ska ta in lite bilder från idag skolan
men ni får ha det bra pussar !










Farah

hahahah asså det har vart den bästa rasten! eller ne, idag var det bäst, när han gjorde bort sig, du vet vadg jag menar HAHHAAHH..! skrattar lika mycket för varje gång jag tänker på det!!



och dom killarna asså. DAMN säger jag bara :o <3

2010-01-20 21:59:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin