sjuuuuk

2010-01-27 01:22:39
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Hej bloggen!

klockan är 01.11 och kan inte sova för att jag kokar verkligen, och stängde av min element för en timma sen, känns ingen skillnad alls bara att det e såå mycket varmare!
så länge har jag druckit vatten om och om igen.
och kollat på en film faktiskt medans jag nästan är död så får man väl passa på göra något man faktiskt kan eller hur?
och den utvalda filmen blev
- Darkness falls
ni får se en bild neranför här !
men den filmen var läskig!
Mamma kom in till rummet och bad mig vara tyst för klockan var vid halv 1 hih..
för skrek som bara den faktiskt
så tycker ni ska kolla på den !

Darkness falls



Något annat nu/

Jag och farah saknar killar !
seriöst både jag och farah vill ha killar nu. men ändå inte blivit av ;o
farah kan få vem som helst! och jag?  vet faktiskt inte vem som vill ha mig ens.
men det saknar vi ja!

men ni får hade bra !
pussar!

/Yasmin

Anonym

skojar du?! hade jag fått vem som helst, och han jag verkligen vill ha , hade jag redan haft han, men nu har jag han inte, så jag kan inte få vem som helst :(

OCH DU ÄR FAN FIN, DU KAN FÅ VEM SOM HELST! <3

2010-01-27 08:51:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin