poker,nicklas,annat

2010-01-19 00:16:59
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Hej bloggen!

klockan är sent nu , den är 00.09 så ska snart lägga mig :$
men ska berätta om min dag lite här och lite olika saker!

Det kom gäster hit och som spelade tyvär poker,
så satt jag i mitt rum typ osminkad, stor tröja,mjukisar, PINSAMT
men det fattar inte mamma när jag bad henne säga till innan om det är några som kommer!
så var inne i mitt rum:)

så medans jag var å pratade lite med nicklas så skickade han typ urgulliga bilder på han när han var liten :o
jag menar verkligen tvääär söta!
dom kommer här:

<--- låååång tunga får ja säga:o


sjukt söt inte sant!?

men nu så pratar jag med simon och han säger han e ful vilket han INTE är!
så sitter här å försöker övertala honom oxå :)
så funderar på att kolla på en film medans jag sover eller lyssna på musik, om nu inte mamma kommer ta mobilen som igår å dom andra dagarna då!

men ni får ha det bra och godnatt å pussar!



Seriöst :D

ta bort bilderna?

vilken simon sa att jag va ful eller nått? O.o :P

2010-01-19 16:29:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin