osminkad + te

2010-01-29 02:42:08
kategori: Allmänt   [3] kommentera


Hej bloggen!

förlåt för bilden, men så ser det ut nu..
- te
- osminkad
se det är inte bara kändisarna som är osminkade hih..
fortfarande lite sjuk men känns mycket bättre nu än vad det gjorde på morgonen!
hoppas att jag kommer ut i helgen iaf, man vill ju inte stanna hemma då eller hur?

Men förlåt för jag har ju haft dålig uppdratering.
har ju inte orkat så det är ju inte så konstigt varför heller.
Men bara tänkt på en sak under dagarna, och det är ju en big problem..
vet inte hur jag ska sägat heller...Men det löser sig hoppas jag,
men som sagt klockan är 02.41 och kan ännu inte sova!
jag har fått så jävla sömnproblem så det inte e sant men kanske beror med på att jag sover till 3-4 oxå?
haha aja.. allt är ju möjligt när det handlar om mig right?

Pussar!
/ Yasmin

efterbliven :o ? dt är fotbollscup i mdal, i sporthallen, som förra året :p

okej, hoppas de <3

2010-01-29 16:19:53

okej, inte pengar typ, men vi hörs ändå , killarna spelar imorrn så ska dit å kolla & på söndag spelar vi :d<3

2010-01-29 17:03:59

snygg kopp du håller i ;) hihihi

2010-02-01 13:59:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin