nu har yasmin tänkt!

2010-01-25 20:52:15
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej bloggen!

Kom nyss hem från centrum säger bara detta, kommer aldrig träffa några härifrån mer, kanske bara några få som e någonlunda socialare än dom andra! 
hatar detta stället och alltid gjort men nu var det fan droppen
men idag har dagen varit ganska kort :/
åkte till ingela och dennis på morgonen (peters föräldrar)
så vilade jag lite å dom drar ju vid halv 8 dåva.
Men just nu vaknade jag 12! så snacka om jag hade sovit bort skolan?
så tänkte typ "amen wtf, aja stannarkvar , vilar mig lite mer då" så somnade jag igen och vakna 4-halv 3!
så mötte jag farah när skolan hade slutat så drog vi till gymmet och sprang i 5-9 min eller något och senare drog för det fanns bah killar där vilket blev väldigt pinsamt då!
sen så träffade man några i munkedal. Nämner inga namn men en liten unge trodde väl antagligen att han var tuff eller något för han kaxade sig jävligt mycket vilket jag inte har fattat än hur han blev sån, för han var normal förr men nu e han som en liten bitch som går på salonger eller något !
men kul verkar han ha det så kan ju inte göra något åt det right?

men aja ligger i sängen nu å dör typ men varmt här så det är ju ett + hih..

men ska dra Pussar!

/Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin