Min egna berättelse!

2010-01-23 02:09:23
kategori: Allmänt   [2] kommentera


Jag heter göran och jag älskar clowner! sist jag såg dom så knullade jag en bakefrån.. mums.... clownen vände sig om och sa att hon glömde berätta att hon hade pms. och det slutade med att jag kom och drog tag i henne och skrek på henne men frågan  är om jag nu hade kunnat göra så hos e vanlig liten flicka.. johanna hette hon. jag valde henne framför yasmin och hon var en person man ville döda.. hon var fet ful mm.. hon äcklade männsikor..
hon drog fettet på min kind och jag skratta så tillomed gud hörde det.. det kittlade lite hihihiihi... johanna tog tag i mina fingrar och körde domin i såsen för jag skulle smaka på hennes soppa som hon hade lagat till mina föräldrar
föräldrar som sagt hon var desperat ...

johanna kom skuttande mot mig och jag sprang där ifrån eller ah jag försökte som sagt.... jag var mindre än henne och kunde inte springa så fort. det ända man såg från johannas var att håret kom flygande omkring henne, låren studsade mot varandra. gröna fötter mm.! allt en kille kunde önska sig.... hon var min dröm tjej...
det var det ända jag tänkte på...
den dagen visste jag att yasmin är äcklig å ful å fetast allt man kan tänka sig..
och johanna ... jadu , hon var min brud..

hahhaha menva xd

2010-01-23 16:25:50
julia

men yasmin din dumma unge ;ooo

du är wtf inte ful äcklig fet och massa sånt ;oo

du är fett fin ;DD <3

2010-01-23 20:35:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin