lalala morf

2010-01-20 23:58:26
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej bloggen!

Idag har det vart sjukt roligt än det har vart på länge!
Hahahhah, skulle vilja berätta avd som hände, men känner mig fittig då så låter bli..
En person skämde iaf ut sig som in i helvetet iaf och det var det som var det roligaste,resten fattade jag inget på!
efter skolan så drog jag och farah till motionhuset och solade, hade tänkt att träna med men vi pallade inte så det händer imorn isf.

ehm just nu är kl 23.55 så ganska sent enligt mig !
blev just klar med sprayen! och det var den bästa brun utan sol sprayen jag har prövat och första gångerna, annars har jag tagit krämer *stav?* , dom suger verkligen..
Men nöjd med resultatet iaf, brun som fan mätte med sandro... VEM E VIT NU DÅ!?
hehe...

men nu ska jag lägga mig. skola imorn ju så yey..
berättar imorn vad som har hänt osv.
men ni får ha det bra så länge kyssar '




kvällen outfit. heh - natt-thirt lockigt hår, inget smink vad tycker ni?  ;9




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin