hugh grant!

2010-01-26 05:01:53
kategori: Allmänt   [3] kommentera


hej bloggen!


Nu är det så att jag Yasmin Mercedez Lopez har fallit för Hugh Grant!
Han är ju så otroligt snygg tycker jag och tyckt det ett bra tag men nu är jag bara in love!
han leende,han ögon, hans hår!
och allting annat med givetvis!  Men ögonen och det är ju bara otroligt fina!
Eller är det bara jag som typ är överlycklig kär i han?
Asso kom han in nu till mitt rum vet jag inte vad jag skulle göra?
- Ta av mig kläderna och dra ner han i min säng,
- stått och vart överlyckligt och skuttat runt som en cp skadad hare och skrikit och ha mig?
Vad är mer passande för mig tror ni? hihi..
tror mer kåtheten skulle komma fram än påskharen inte sant? det vet ni nog ni som känner mig

Eller vad tror ni?

/Yasmin

Sv: Taaaack! Fast jag är egentligen amatör, hehe x)



Kram! ♥

2010-01-26 15:10:55

ahahhahah yasmin fan har hänt med din smak :(

2010-01-26 17:02:56

Gosh. Jag älskar honom också! :D

2010-01-30 12:04:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin