hiih. gymmet/annat

2010-01-24 19:05:45
kategori: Allmänt   [0] kommentera


så här ser man ut nu då.
minishorts - jc
en stor t-hirt - tog den från peter


hih... idag har man softat. vilket var jävligt gott får jag säga,
skulle möta ida och dom men det blev inget, så skulle träffa emelie s senare<3
men hon skulle komma hem 8. A ska vi ens gå in i det ? får inte gå ut vid den tiden så vi ska träffas imorn ist efter jag å farah har gymmat :D
nu när jag snackar om gymmet se vikken bra bid jag ritade av oss imorn,
jag lovar det kommer inte gå så bra om det kommer några dit :$
Men nu kom mami hem och max,peter så nu ska vi alla baka en tårta va henne så får ni sen hur den ser ut .
uppdraterar senare bitches!
pussar !

klicka på den
/Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin