farah och mig i ett gym?

2010-01-19 00:35:03
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hej bloggen!


idag efter skolan ska jag och Farah dra till gymmet och biffa oss lite!
och bli bruna såklart men sista gången harvi sagt det att vi ska sola.
haha vi var i gymmet i fredags och vi skulle träna, blev lite annorlunda ;)
Medans vi gick på sån grej som man går på , så medans farah och jag gick så ser vi 2 killar som tränar framför oss..
och när jag kollar på Farah så ser man att hon stylar lite för dom ;)
hahah raaw!
jag sket i att ens försöka , som om jag skulle fått något ändå men osminkad, uppsatt hår, gympakläder?
skulle jag satsa? NEJ skulle inte tro det heller.

men sen när dom kom närmare så var dom inte hotti ändå så var glad att jag inte hade något att skämmas för heller :) !




så här kommer dagen se ut för oss efter skolan!
önska oss lycka te! (y) och vi ska vara 100 seriösa med;o
Pussar!



Farah

hihih jag (L) killar

trodde dom var heta :( men dom var fula...

men idaaaaaag tränar vi hårt ! :D

2010-01-19 11:12:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin