cup+ikke sov

2010-01-30 07:37:15
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej bloggen!

kan inte sova idag heller!
klockan är halv 8 nu på morgonen ... usch,
medans jag var vaken så kollade jag på family guy,
tog en dusch, gjorde te, satt och vilade mig och lyssnade på musik och önskade jag kunde somna men nej..
idag äre fotbollscup med, går dit mer för att träffa andra än att kolla på fotboll.
hur som helst ni som undrar jag hatar fotboll..
haha!

men tog en bild nu hur jag ser ut haha.
- osminkad
- lockigt hår!

vill verkligen ha långt hår, fan att jag klippte mitt med;o började få långt hår innan jag började 7an faktiskt men klippte den senare själv å shit..





Och jo en sak till..
har ni sett den nya reklamen eller hur man säger den med the city skiten? samma som the hills?
aja, men den city reklamen, fattar nada verkligen dom bara går där och stannar och posar sig?
sjukt ;s ? sitter där helt jävla korkad och fattar inte vad den går ut på heller men.. haha aja våran tid nu inte sant?
men ni får ha det så gott !

tar in bilder senare på cupen mm! :)
pussar !

/Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin