äntligen!

2010-01-23 21:42:03
kategori: Allmänt   [0] kommentera



Hej bloggen!


Idag vaknade jag runt 4 ..
så ringde ida mig, så skulle jag göra iordning mig och fråga mamma om jag fick komma ut lite, och gissa JA! (a')
haha äntligen får jag komma ut. Så gjorde iordning mig ocg gav mig ut lite.
så träffade Lizettte och Ida vid tempo.
Senare så gick vi hem till lizette och var i henne rum en kort stund , senare skulle dom dra till ett kalas för någon thomas fyllde år i stallet .

så smsade richard och dom, så skulle dra till stationen, men så skickade jag ett sms, för kom på att fina var i munkedal! har inte träffat henne på hur länge som helst . och lika söt som alltid var hon<3
så gick till Ica och träffade fina och bella, så stog vi där och pratade om olika saker sjukt kul vare iaf!
sen så drog vi lite till Angela för vi frös hih..
så satt dör och snacka, men skulle hem halv 8 för har ju fortfarande straffet..
så peter hämtade mig. Han frågade vilket datum det var så sa jag att det var den 23, så sa han " A, din mamma fyller år imorn" jag blev förvånad för vet ju inte alls när mamma fyller och hur gammal hon är än så mitt svar var ju ett enkelt " okej, vad ska du göra eller va"
han "överaska henne med något."
så a min fråga e med vad ;s ?
men aja det kommer väl snart :) får väl göra ett enkelt kort eller vafan vet jag.
men sitter här nu och tråkar med musik "Massari-Don't let go" och äter vindruvor och äpplen här :D
och camar med hege ;d
lite kul får man ha när det e dött :/ '

men aja pussar <3

/ Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin