mys

2010-02-26 22:41:44
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej bloggen!

förlåt för jag har uppdraterat så dåligt på sistonde *stav*
har sovit hos lizette sen onsdags. och det var super mys L)
men nu ska jag kolla på film hihi..en jätte mysig film som jag och lizette kollade på under tiden vi var
säger bara att jag älskar vargen haha!
men filmen heter niko handlar om en bebisren som vill hitta sin pappa (pappan är med en av dom flygande renarna till tomten) och då rymmer niko från sin by och letar osv så händer det saker men den är sjukt bra!
och som ni ser på bilden så har jag slingat håret med tackar lizette mega mycket (K)
men ne nu ska jag dra och mysa mig med filmen och massa choklad!
pussar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin