klippa tungbandet!

2010-02-10 17:34:02
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej bloggen!

förlåt för en sån jävla dålig uppdratering och för språket (a)
men det har vart upp och ner nu denna veckan och så.
men nu eller ah snart som möjligt iaf, så ska mamma beställa tid åt mig hos Vårdcentralen!
Hihi.. för har en kort tungband så bestämt mig för att klippa det, mamma märkte det vid jullovet men det har inte blivit något av det då, så tjatat nu på mamma så hon ska allt ringa här snart,
men det komer ju göra ont som helvete!
stackars mig :(
men aja mitt val så gå inte tillbaka nu :D !
alla får önska mig lycka till iaf när det nu händer ! så får ni ha det bra..
Pussar /Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin