JAG SAKNAR MUNKEDAL

2010-02-12 22:41:26
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej bloggen!

nu är det så att jag saknar kungsmarksskolan ni som inte vet (min gamla)
men var ju där med farah och inser hur mycket jag saknar folket och friheten :/
vill ju byta tillbax och ändå inte
1 mamma skulle döda mig efter allt slit hehe..
2 vill aldrig dra ifrån folket på frida!


men skulle vart så enklare med än att dra så jävla tidigt och sova typ till 7 eller något fan va gott det hade varit..
men aja, får tåla detta! Hälsar ju på alla någongång förutom att jag inte får dra dit mera för tror (farah) tog dit alla folken asso då menar jag mer att några stack inte till lektionerna för att snacka med oss, och hur sjukt vare!
Men iaf jag och hon ska praoa på munkedalskolan och det är exakt bredvid där och munkedalskolan är 5an och neråt,
så det blir nog kul och väldigt trevligt!


/Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin