ehm jao..

2010-02-14 21:14:37
kategori: Allmänt   [0] kommentera



hej bloggen!

nyss kommit hem från dingle kom äntligen i tid så ingen fara med det längre ehm...nu så är jag helt paff, fick reda på något men tänker absolut inte ta upp här men hoppas bara att han förstår att han är en av dom bästa iaf och hopps du ser detta!

idag som sagt var en sjukt tråkig dag!
typ värsta dagarna asso tråkigare än vardagarna och det är alla hjärtans dag med!
hmm..men nu ska jag städa rummet hehe stökit igen :/
så ska jag ta en dusch och kolla på film senare tror jag!
imorn äre med trollhättan med klassen! skiiiiit "roligt"  typ vara där i en kärnkraft grej och ta reda på saker där osv.. ingen aning, men blir säkert kul hoppas ja!

/Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin